אודות יהודים משיחיים,הברית החדשה,וישוע המשיח.

קונפליקט משיחי: כשפסח חל בסוכות...

3/04/2012

רובם של היהודים המשיחיים אינם חוגגים את חגי הנצרות (פרט למספר קהילות רוסיות החוגגות את חג המולד) או חגי היהדות. הם נוהגים בכל זאת לציין את חגי ישראל, כשהם מפשיטים אותם מן המקורות היהודיים ומלבישים אותן בפרשנות פסאודו-נוצרית, או "משיחית" כלשונם.

לפרשנות ההזויה שהם הדביקו לליל הסדר, הקדשנו כתבה בעבר (לחצו כאן לכתבה המלאה). אולם לא ניתן לדלג על החידוש שנוסף לכאורה השנה: חברי הקהילה המשיחית המכונה "קהילת תל אביב – יפו", החליטה לחגוג את הפסח עם קריאת ההגדה וכו' עד האפיקומן, ביום ראשון בערב, היינו במוצאי פסחא ויומיים לאחר מועד ליל הסדר!!!

אחד הפרסומים של האירוע

גרשון נראל, ממוחרמי יד השמונה (לפרשת החרם לחצו כאן), כבר הסביר בעבר שמכיוון שישוע נתן את התורה בהר סיני, הוא גם יכול להחליט לשנות אותה (!).

לאור זאת, אולי, נראה בקרוב יהודים משיחיים המציינים את ראש השנה בצום גדליה, את יום הכיפורים בסוכות, וסוכות בשמחת תורה...

בעצם למה לא...?

הרי רואים כבר כי את ימי הפורים הם מציינים כל השנה, כאשר הם מציעים לציבור סוג של נצרות בתחפושת יהודית.

היהדות המשיחית מהווה פלג נוצרי אוונגליסטי המושך אליו בעיקר יהודים מתבוללים בדוגמת הנוצרים הראשונים שגם היו עמי ארצות. עדות לכך, ניתן לראות בבשורה על פי יוחנן (12,13) שמתארת את היהודים אוהדי ישוע, בכניסתו לירושלים בערב פסח, המניחים את לולביהם על הרצפה והמכריזים כנוסח התפילה של ימי סוכות "הושע-נא, הושע-נא..."

הדפס